نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شهدای معلم  چراغ راه همه انسان‌ها هستند

حجت‌الاسلام «تویسرکانی» در یادواره ۹۳ معلم شهید استان البرز گفت: شهدا به ویژه شهدای معلم را چراغ راه همه انسان‌ها و سکاندار انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۹۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ - 07June 2023

شهدای معلم  چراغ راه انسان‌ها و سکاندار انقلاب اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، حجت‌الاسلام «محمدرضا تویسرکانی» نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره ۹۳ معلم شهید استان البرز، شهدا به ویژه شهدای معلم را چراغ راه انسان‌ها و سکاندار انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت: دستاورد‌های دفاعی کشور از جمله موشک هایپرسونیک فتاح که به تازگی رونمایی شده است، همه از ثمره خون شهدا است و باوجود همه این دستاورد ها، دشمن تلاش می‌کند تا مردم را نا امید کند.

وی افزود: آموزش و پرورش مولد بسیاری از نهاد‌های انقلابی کشور بوده و هست و همه افراد به یاد دارند که جهاد، بسیج، سپاه پاسداران و خیلی از این نهاد‌ها از دل آموزش و پرورش و معلمان ایجاد شد؛ یعنی نه تنها آموزش و پرورش نهادی انقلابی است بلکه خودش مولد نهاد‌های انقلابی بوده است.

تویسرکانی گفت: در حوادث اخیر اقلیتی نقش‌آفرین بودند، اما عمده مردم ما، دانش آموزان ما، افراد متدین و با حیایی هستند و همه این‌ها مرهون تلاش آموزش و پرورش است. سنت خدا این است که هرکس به خون شهدا خیانت کند، رسوا می‌شود و همه ما باید در این زمینه مراقبت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار